Proč si vybrat nás?
s nemovitostmi.
se zkušenostmi.
Záruka kvality a kontrola kvality služeb
Společnost ALVA REAL zřídila oddělení kvality služeb. Na základě tohoto oddělení sledujeme dodržování slušnosti, morálky a etického kodexu všech pracovníků a realitních makléřů.
Cílem tohoto oddělení je:
- zkvalitňování realitního servisu
- úprava služeb tak, aby byl realitní servis pro Vás příjemnou a hodnotnou službou
- řešení případných konfliktů
Dopřejte si nejkvalitnější servis!
Kontrola kvality služeb realitní činnosti
Naši společnost zajímají postřehy všech, kterým naši makléři zprostředkují prodeje, koupě nebo nájem nemovitosti. V případě, že shledáte jakékoliv pochybení, nesrovnalost využijte možnost uplatnit reklamaci prostřednictvím našeho oddělení kvality služeb.
Pokud nám zasíláte kladné hodnocení, jsme velmi rádi, za ty velmi děkujeme. Budeme také rádi i za ty kritické, abychom se mohli případně napravit a nabízet služby ještě kvalitnější.
Kontrolou kvality služeb nám pomáháte se zlepšovat a my jsme za jakýkoliv postřeh vděčni.
Bude-li kdokoliv z vás klientů shledávat u našich makléřů porušení etického kodexu, dejte nám zprávu, abychom mohli jakoukoliv nesrovnalost vyřešit a zajistili včasnou nápravu.
Za Vaše vzkazy děkuji. David Vašíček, jednatel společnosti ALVA REAL.
Napiště jednateli
Můžete využít náš formulář uvedený níže a zanechat nám vzkaz. Vaším vzkazem se budeme zabývat co nejdřívě.
Pole označená * (hvězdičkou) musíte vyplnit!