Vaše spokojenost je naším úspěchem

Volejte a pište zdarma Po-Pá, 8-17h

800 701 100 info@alvareal.cz

Záruka kvality a kontrola kvality služeb

Společnost ALVA REAL zřídila oddělení kvality služeb. Na základě tohoto oddělení sledujeme dodržování slušnosti, morálky a etického kodexu všech pracovníků a realitních makléřů.

Cílem tohoto oddělení je:

  • zkvalitňování realitního servisu
  • úprava služeb tak, aby byl realitní servis pro Vás příjemnou a hodnotnou službou
  • řešení případných konfliktů

Dopřejte si nejkvalitnější servis!

Kontrola kvality služeb realitní činnosti

Naši společnost zajímají postřehy všech, kterým naši makléři zprostředkují prodeje, koupě nebo nájem nemovitosti. V případě, že shledáte jakékoliv pochybení, nesrovnalost využijte možnost uplatnit reklamaci prostřednictvím našeho oddělení kvality služeb.

Pokud nám zasíláte kladné hodnocení, jsme velmi rádi, za ty velmi děkujeme. Budeme také rádi i za ty kritické, abychom se mohli případně napravit a nabízet služby ještě kvalitnější.

Kontrolou kvality služeb nám pomáháte se zlepšovat a my jsme za jakýkoliv postřeh vděčni.

Bude-li kdokoliv z vás klientů shledávat u našich makléřů porušení etického kodexu, dejte nám zprávu, abychom mohli jakoukoliv nesrovnalost vyřešit a zajistili včasnou nápravu.

Za Vaše vzkazy děkuji. David Vašíček, jednatel společnosti ALVA REAL.

Napiště jednateli

Můžete využít náš formulář uvedený níže a zanechat nám vzkaz. Vaším vzkazem se budeme zabývat co nejdřívě. 

Jméno: *
Příjmení: *
Telefon: *
E-mail: *
Vaše zpáva pro nás:
Kontrolní text: *
(5) Souhlasím se zněním podmínek zpracování osobních údajů *
Souhlasím se zasíláním nabídek nemovitostí a novinek ze světa marketingu, které mi budou chodit maximálně jednou měsíčně.
[2NOVINKY, GDPR]

Pole označená * (hvězdičkou) musíte vyplnit!

© 2024 ALVA REAL, Zásady používání cookies | Zobrazení: Klasické / Mobilní